27 Haziran 2007 Çarşamba

1-1 berabere

Bu ara Alpi gormeye Istanbulun hatta yurdun dort bi yanindan hayranlari akin akin evimize geliyor.

Dun universiteden Eda Sevi Ahu uclusu eve gelip Alpin aksam uyku oncesi attigi naralarina efelenmelerine tanik oldular. Uyku saati gelmeye baslayipta Alpin aksam heyheyleri iyice bastirinca biz onu anneannesinin sefkatli ellerine sallayip uyutmasi icin teslim ettik ve balkonda az da olsa olagan normal insan muhabbeti yapma firsati bulduk. Bir sure sonra anneanne bitap dusmus bi halde al bunu uyut ben oyle salliyayim diye geri geldi. Alpin dogdugundan beri uykuya dalmayla alip veremedigi nedir bilemiyoruz ama sut uretim tesislerinden gelen taze mahsul agzina ilik ilik akip onu yatistirmadan gece uykusuna dalmayi var gucuyle reddettigi icin dun yine biraz ugrastik. Sonunda once pes etti ve salincagin gacirtilarina kendini birakip salonda bi muddet uyudu. 40-45 dakika sonra gozlerini acip ta kasla goz arasi uretim tesislerinin sicakligi yerine salincakta uyuyakalmis oldugunu farkedince sanki dunyanin en kallavi kazigini yemiscesine hincla aglayarak uyandi. Misafirlere durun 10 dk sonra geri gelirim diyemeden Alple ben yatakodamizin yolunu tuttuk. Alp hincla tesislere kafayi gomerken misafirlerin kapidaki seslerini duyup caresizce onun uykuya dalmasini bekledim. Kalktigimda Can dahil ev ahalisi oldugu gibi evi bosaltmis, Alp ikinci yarida attigi golle 1-1 beraberligi tutturmanin huzuruyla horul horul uyuyakalmisti. Ben de bombos ve kapkaranlik evin ortasinda koca bi ic cekip gerisin geri yatagima, gorev mahalime dondum.


Sevinin tum maharetiyle cektigi resimler elimize ulasinca yaziya ilistiririm dunden bir iki enstantane.





Bugun yine misafirlerimiz var Antalyada yerlesik Colakogullari ziyarete gelicekler o yuzden keyfimiz yerinde. Alp se simdi uykusunda aksamki mac icin guc topluyor.

Hiç yorum yok: