10 Mayıs 2007 Perşembe

keyfim yerinde

alpin can hiras aglamalari karsinda pilimin tamamen tukendigini dusundugum son bir haftada tanriya yaptigim sayisiz cagridan sonra sanirim ilahi bir cevap geldi , bir gunlugune alpin de benim de keyfimiz son surat annemin balkonunda guneslenip apartmanin onunde tur ata ata aksami ettik. keyfim cok yerinde, o meshur tunelin sonu boyle olsa gerek. arada tavsana sunulan havuc gibi kendini gosteriyorki doganin acimasizca yaptigi gorev dagilimiyla adina anne denen zavalli yaratik , doganin tersinden kalktigi bi gun yaptigi tasarimla adina yavru denen sevimli bas belasini birakip arkasina bakmadan tabana kuvvet kacmasin. julideyle onun sevimli yavrusu nemo daha 80 gunde devri-alem misali istanbulu turlaya dursunlar, biz alpiskoyla apartman onundeki 25 metrelik yolu tam tamina 5 kere turlamanin hakli onuruyla pestilimiz cikmis halde mutluluktan baygin dustuk. simdi alp o sarhoslugun ustune bi de salincak sefasi yapiyor, arada alpin ' uykum geldi beni yatir' cigliklarini ' kakam geldi ates olcerle gazimi cikarki zicayim' cigliklariyla karistirip yanlis alarm ustune dotune termometreyi yedi hic hesapta yokken ama olsun, salincagina konulunca cok da protesto etmeden uykuya daliverdi.

andim var, alp onsekizine ulassin salonun tam gobegine ayni salincagi kurdurup gunboyu ciglik ata ata kendimi sallattiricam. ama onsekizini bekliycem bunun icin ki, disarida bulusulacak kizlar, tam asik olunacak bi bahar havasi, kacan muhabbetler, gidilecek acik hava konserleri, kacirilmamasi gereken sinemalar, kapinin ote tarafinda tam gaz akip giden guzelim hayat soyle guzelce icine otursun .

3 yorum:

Sevi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sevi dedi ki...

kızım kopardın beni, ozellikle salonun ortasına kurulacak olan salıncakla. Ve popoya sokulan ateş ölcer "nasıl yaaa???" dedirtti bana :)
ben seni takip ediyorum hep, hem yazıların cok guzel hem de alp'in resimleri.
hadi devam devam...

tuna dedi ki...

selam izini bebek hikayesinde buldum basladim okumaya arsivini
koptum su 18inde salincak kurup sallatma isine, bu fikre sicak bakabilecegim zamanlar oldu, da yerler mi o zaman, ya da en iyi ihtimalle ya anne ya cok komiksin deyip cekip kapiyi cikarlar mi