10 Temmuz 2007 Salı

Iyi haberler - HASRET BITIYOR

Dun Alpin alerji testi yapildi. Sirtina batirilan 30 kucuk igne - aslan oglum hemen hemen hic aglamadi- 30 kucuk tupte 30 farkli alerjen. Sonuc : hepsi negatif. Uzun vadede bizim icn cok iyi bu haber cunku Alpin sorunun kalici olmayacagina dair guclu bir isaret. Kisa vadede eski tas eski hamam. Sorunu kesin alerji ama sebebi bulunamadi. Ilacinin dozu arttirildi, deneme yanilma yoluyla once benim dietimin yavas yavas genisletilmesi, kisa bir sure cok dikkatle Alpin katilara gecmesi planlandi. Ilk basta afalladim cunku 3.5 ay suren cok kati dietime yavas ta olsa acin denmesi tuylerimi diken diken ediyor. Alpin kipkirmizi gozlerle kucagimizda yine can hiras agladigi zamanlar geri gelir mi diye. Dun korka korka kibrit kutusu kadar peynir, biraz meyve iki dilim ekmek veee sade DONDURMA yedim - dondurma kisminda batti balik yan gider zihniyeti hepten agir basmaya basladiydi-. Bugun hicbirseyi yoktu Alpin.




Yine ayni seyleri yemeye bugun de devam ettim. 2 gun daha bu sekilde Alp iyi giderse bugday ve sute gercekten artik reaksiyon vermiyor demek, bu da benim uzun zamandir hayalini kurdugum davik goguslerine, cheesecake'lere, mado dondurmalara , yogurtlu yemeklere kavusmam demek. Bu Alpin biraz buyudugunde ayni tadlardan mahrum kalmayacagi - insallah en gec 2. yasgununde -kendi dogumgunu pastasini arkadaslari yerken seyretmek zorunda kalmayacagi ya da pastasiz boreksiz partisi olmayacagi demek. Bu cocuk deyince hep hayalini kurdugum zamanlarin, benim guzel yemeklerle tatlilar hazirlayip oglumu ozene bezene doyurabilecegim gunlerin yakinda olabilecegi demek.
Cok mutluyum. Dieti acaliberi Alpi sanki patlayacak bir saatli bombaymis gibi koseden izliyordum, bugun biraz rahatladim hersey normal gidince.

Hiç yorum yok: